گروه علوم تجربی قروه -زارعی

گروه علوم تجربی قروه -زارعی

علوم تجربی پایه هفتم و هشتم و نهم
گروه علوم تجربی قروه -زارعی

گروه علوم تجربی قروه -زارعی

علوم تجربی پایه هفتم و هشتم و نهم

چند نمونه مسئله تبدیل دما و روش حل


    

نظرات 6 + ارسال نظر
بهداد جمعه 9 خرداد 1393 ساعت 15:53

آقای زارعی از جدول هایی هم که توی کتاب داده شده سوال میاد؟مثلا"جدولی که چگالی اجسام مختلف رو داده در درس دوم.

نه شما فقط باید چگالی آب که 1 است رو حفظ کنید

اول ب جمعه 9 خرداد 1393 ساعت 14:29

پس لطفا در امتحان تبدیل دما ها را راهنمایی بسیار کنید خواهش میکنم چون تا به حال هیچ یک از بچه ها این سوال را ندیده بودند و من به هرکس زنگ زدم اطلاعی نداشتند خیلی ها هم به من زنگ زدند و از من پرسیدند اما هیچ کس هیچ کس اطلاعی نداشت

اگه به کلاس شما گفته نشده (نمره اونو به سوالای دیگه می دم نگران نباشید و اوناییی رو که نگران کردید بهشون این خبرم بدید ولی من باید از این امر مطمئن بشم

عبدالملکی جمعه 9 خرداد 1393 ساعت 13:50 http://S-I-C.blogfa.com

سلام
فرمول ها و تعاریف ذکر شده در کتاب انرژی و نور نوشته پیتر لافرتی:
فرمول تبدیل دما:
upcity.ir/images2/30557060208093575344.jpg

راه ساده تر تبدیل پیشوند:
upcity.ir/images2/75593888174843135284.jpg

تعریف شتاب جاذبه:
upcity.ir/images2/10247510370073739066.jpg

آدرس را در مرورگر خود کپی کنید.
اگر عکس ها به صورت کامل نمایش داده نشدند مرورگر خود را Refresh کنید.
نظرتان در رابطه با این مطالب چیست؟
با تشکر

سلام ممنون مراجعه شد عالیه ولی من این جزوه رو برای همه دانش اموزا که سطح یادگیریشان باهم فرق داره آوردم و خواستم فرمولها زیاد نشه وخلا فرمولهای پارامتری رو با درست جاگذاری کردن بر طرف کردم باز اگر مشکلی دیدید بنویسید چون با عجله تهیه شده است و ممکن است دارای اشکالاتی سهوی باشد

yashar جمعه 9 خرداد 1393 ساعت 13:18 http://mahin.cp.ir

ممنون اقای زاعی

اول ب جمعه 9 خرداد 1393 ساعت 12:57

تا حالا این مبحث رو برای کلاس ب توضیح ندادید حالا چه طور می خواهید درامتخان ترم آن را بدهید

توضیح داده شده در حد 75. نمره برای امتحان میاد

_____ جمعه 9 خرداد 1393 ساعت 12:54

با سلام تبدیل پیشوندها چه مقدار آمده (تا چه حد) و تا چه بخشی از جدول پیشوندها را باید حفظ کنیم؟

در حد فصل 2 کتاب جزیی - جزوه تابستان رو گفتم نمی اد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.