گروه علوم تجربی قروه -زارعی

گروه علوم تجربی قروه -زارعی

علوم تجربی پایه هفتم و هشتم و نهم
گروه علوم تجربی قروه -زارعی

گروه علوم تجربی قروه -زارعی

علوم تجربی پایه هفتم و هشتم و نهم

سوال و کلید آزمون خرداد 96 علوم پایه هفتم -هشتم -نهم (پسرانه نمونه احرار + دخترانه شهیده سمیه )

  1.  

نظرات 3 + ارسال نظر
سهیل سه‌شنبه 16 خرداد 1396 ساعت 10:49

سلام اقای زارعی فیروزبهرم خواستم بدونم سوال 14امتیازیه؟

سلام وخیر

فرزاد مرادنژاد دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت 18:03 http://stickman.blogfa

سلام آقای زارعی ببخشید من یکسوالی داشتم راستش من یک وبلاگ درست کردم و هرکاری میکنم نمیتوانم کاری کنم که کسی که به وبلاگ من میاید با فشار دادن آیکون downloadبتواند فایل مورد نظرش را دانلود کند اگر میتوانید لطفا بگویید که چگونه اینکار را کنم

سلام شما باید در یک هاست رایگان ثبت نام کنی فایلی رو که مورد نظرته اپلود کنی و بعد لینکش کنی تو وبلاگت هاست های زیادی وجود داره که تو ایرانی هاپیکوفایل خیلی عالیه توضیح بیشتر خواستی یک روز مدرسه هماهنگ کنیم مراحل رو برات عملی توضیح بدم یا خودت طرز اپلود و لینک کردن در پیکو فایل رو سرچ کن و تمرین کن
اگر هم مایل بودید شماره یا ای دی تلگرامو بدید که مخفی میمونه که از این طریق باهم تماس بگیریم

محمد دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت 01:05

سلام من پایه هفتم هستم من از شما میخواهم سوال های درباره ی فصل چهارده بگذارید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.