گروه علوم تجربی قروه -زارعی

گروه علوم تجربی قروه -زارعی

علوم تجربی پایه هفتم و هشتم و نهم
گروه علوم تجربی قروه -زارعی

گروه علوم تجربی قروه -زارعی

علوم تجربی پایه هفتم و هشتم و نهم

اسامی انگشتان

مربوط به مطالب ص 107فیزیک تکمیلی هفتم سمپاد
 

نظرات 4 + ارسال نظر
siamak چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 19:56 http://mohamadisi2014.blogfa.com

http://mohamadisi2014.blogfa.com/
سیامکم اقای زارعی این وبلاگم

سلام - مراجعه کردم خوبه -ولی تو امتحانا زیاد دنبال آپدیتش نباش

xy یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 ساعت 18:02

سلام . لطفا سر کلاس به من توجه کنید ......... مخصوصا وقتی که من سر کلاس نظر می دهم شما هیچ توجهی نمی کنید یا اصلا نمی گذارید من نظرم را تا نصفه بگویم. از شما خواهش می کنم که این رفتارتونو اصلاح کنید با تشکر...

سلام اقای .....وقت کلاس اجازه نمیده فقط در خدمت یک نفر باشه و الا ماحاضریم شما خودتون کلاس رو اداره کنید

سید وفا حسینی شنبه 13 اردیبهشت 1393 ساعت 22:54

سلام ببخشید میشه یه راهنمایی مختصردرباره ی امتحان نوبت دوم تووبلاگ قرار می دید

سلام تو برد مدرسه گذاشتیم

کلاس اول cوbوa سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 17:25

با سلام و احترام خدمت آقای زارعی لطفا قالب وبلاگتو نو عوض کنید باتشکر

سلام -بزودی انشا ا...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.