گروه علوم تجربی قروه -زارعی

گروه علوم تجربی قروه -زارعی

علوم تجربی پایه هفتم و هشتم و نهم
گروه علوم تجربی قروه -زارعی

گروه علوم تجربی قروه -زارعی

علوم تجربی پایه هفتم و هشتم و نهم

آزمون اسفند ماه 93 (نمونه سوال )فصل 9و 10 علوم هشتم + پاسخنامه آزمون - تکمیلی فیزیک هشتم سمپاد

 

 برای دانلود  pdfروی آیکون روبرو کلیک نمایید



برای دانلود pdfپاسخنامه  سوالات روی آیکون روبرو کلیک نمایید

نظرات 19 + ارسال نظر
علیرضا نظری دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 15:34

جواب ها را بزارید

محمد یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 23:19

تورو خدا امتحان رو آسون بگیر یا اگه سخته کمک کن

خدای ژست یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 20:56 http://0872.blogsky.com

با سلام همه یک نظر دادن ماهم یک نظر بدهیم تا از قافله جا نمانیم اقای زارعی من از این کارتان خوشم امد الان هرکجا میروم فقط به فیزیک فکر میکنم پاک دیوانه شده ام با خود فرمول حل میکنم پاک مخم تاب برداشته است تو خواب نظریه انشتین را میگویم ولی با این کارتان یکم خیالم در مورد فیزیک اسوده شد در ضمن فردا درون دور های قمریتان مارا جا نگذارید با تشکر

سلام انشا کارتان به اورکا اورکا نیفتد مثل جناب ارشمیدس-در ضمن هر جا سر جلسه نشستید آتشی روشن کنید تا متوجه حضور شما شوم

bubhvhvb یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 18:20

سلام ممنون از تلاش و زحماتتون.
ایشا اللهدحلالمون کنین

سلام شما هم

Amir hosin Rezai یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 13:38

اقای زارعی نمی دانم پاسخ نامه کجاست اگر میشود راهنمایی کنید.

سلام - درادامه مطلب بود ولی من آوردم تو صفحه اول ایکونش هم یه مداد روی خونه است

!!!!NO NAME!!!! یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 11:18

باسلام آقای زارعی ممنون بابت اهمیت شما
تشکر

8.2 یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 00:20

با سلام اگه فقط برگه رو بخونیم ینی از توان و مقدار انرژی مصرفی نمیاد . ممنون .خواهشا" جواب بدین

توان در حد نیم نمره مسئله

هشتم c شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 22:22

سلام اقای زارعی در مورد اندیشمند به کلاس هشتم c چیزی نگفتید خواهش می کنم بگید برای امتحان می اید یا نه ؟ با تشکر

در حد همون تست هایی که درمورد نور و موج سرکلاس گفتیم

amirhossein dehghani شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 18:43

با سلام خواهشن جواب سوالارو هم بزارید

سلام امرشما اجابت گردید

هشتم c شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 17:14

سلام اقای زارعی متن کتاب رو هم باید بخونیم یا جزوه که گفتید کافی است ؟ یه سوال دیگه ایا از اندیشمند سوال دادید یا اگه بخونیم به نفع مون است یا نه با تشکر . خواهش می کنم جواب بدید.

کتاب رو هم بخونید -اندیشمند رو سر کلاس گفتیم

محمد مهدی عبدی کوچیک شما شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 16:51

سلام آقای زارعی . شایعه های هست که میگن برای فصل های الکتریسیته و مغناطیس فقط فقط خوندن سوالات امتحانی این دو فصل کافی می باشد . آیا شما این خبر را تکذیب می کنید یا تایید؟؟؟؟؟؟
من الان تو علوم هزاران علامت سئوال دارم لطفا این را که گفتم و خیلی مهم است یعنی به سوال بالا جواب بدهید .
ممنون

سلام بله آزمون برای بخش الکتریسیته کفایت می کند

!!!!NO NAME!!!! شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 16:44

سلام بر شما آقای زارعی تنها مشکلتان اینه که تو کلاس دست و پای خودتونو گم میکنید و مساعل جزعی را میگویید و خییییییییلی کند درس میدید البته نه همه مواقع بعضی موقع ها میگید اینو پارسال خوندیم اینم که راحته اینم چیزی نداره برید 10 صحفه بعد. تازه آخر ساله کاری نمیشه کرد ولی امید وارم برای سال های آینده بهتر شوید من دانش آموز مدرسه تیزهوشانم کلاس هشتم(بی) و این نظر من در مورد شماست جدا از اینها اگه لطف میکنید بگید فیزیک و زیست و زمین و شیمی از کدوم فصل های علومه برای مثال:
زیست:فصل 4و5و7و12
باتشکر خدانگهدار

سلام ودرود- درمورد دست و پا گم کردن مبهم بود اما درمورد کند درس دادن باید بگم که سطح یادگیری دانش آموزا باهم فرق داره و من موظفم که برای یادگیری همه دانش آمموزا کار کنم که البته این وقت گیره و در غیر اینصورت باید به سفارش تک تک شما درس بدیم واین یعنی کلاس خصوصی تک نفره - اهمیت مطالب به نظر افراد متفاوته شاید چیزی که من برحسب تجربه می دونم که شما نمیدونید -.... البته نظر شما هم درخور تامله

................. شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 08:37

سلام اقای زارعی ایا باید متن کتاب رو هم بلد باشیم و ازش سوال می اید ؟ برای فصل الکتریسیته و مغناطیس خواندن این نمونه سوال ها کافی است ؟ لطفا پاسخ بدید با تشکر.

.... جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 23:52

سلام توان و انرژی مصرفی رو‌ که اصا نمونه سوال حل نکردید و درست توضیح ندادید بخونیم ?ممنون

سلام من چیزی نمیگم از دوستاتون بپرسید شما یا غیبت فرمودید یا سرکلاس فقط حضور فیزیکی داشتید تازه اثبات فرمول بخش توان هم گفته شده از دوستاتون بپرسید

مهدی جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 17:57

با سلام و خسته نباشید خدمت آقای زارعی لطفا در موردامتحان راهنمایی کنید وایا برای فصل 9و10 خواندن این نمونه سوالات کافی است؟ با تشکر

سلام -آره قبلا گفتم

هشتم a جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 16:36

سلام پس جواباش کو؟ آقای زارعی قول دادی جواب هاش هم بدی تو رو خدا

انشا... شنبه تا ظهر

............... جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 00:35

سلام pو U را بخونیم چون اصلا روش کار نکردین

سلام بیشتر توضیح بدید

................ جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 00:33

با سلام برای امتحان برگه رو واسه این دو فصل بخونیم کافیه

سلام اوکی

رضا پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 22:14

سلام اقای زارعی ممنون جواب هایش اگه میزاشتید خیلی عالی میشد لطفا این کاررادرحق ما بکیند

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.